ponnynmax

Alla inlägg den 19 november 2011

Wey

Av Alex Eriksson - 19 november 2011 17:03

Hej igen, och ursäkta för att jag inte skrivit så mkt men har inte haft lust :)

Sähär här det:

Jag är väldigt stor på Max och han behöver komma till ett barn som vill lära sig och rida massa i skogen och inte kräva så mycket. Vi ska låna ut honom 1-2 år sen ska min syrra ta över honom.

Idag åkte jag och mamma till en häst och jag provred honom. Han är en korsningssponny och fux med bläs. Han är lika gammal som mig och han heter Greven :) Gissa vad....

Vi köpte honom! Han är så underbar ;) Lite omusklad, lurvig päls och inte så snygg men jag ska arbeta på det ;) Ska till stallet snart, jag ska klippa honom.

Så max är på anons som foderponny typ men jag är redo för D ponny nu :) greven är 1,45 tror jag :)

Så jag måste ju ha en annan blogg som inte heter ponnynmax när jag har Greven :p När jag skaffar den så lovar jag att skriva länken här! :D

Bilder på Greven kommer imorn eller något :)

Hej då!

/Alex

(juste ja ponnyn jag skulle provrida i onsdags var Greven men det blev idag istället :p)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du kollar på min blogg :)
Jag heter Alex och bor på landet med mina djur.
Här skriver jag lite om mitt hästliv och min ponny Max!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs för att bloggen ska bli bättre?
 Inget den är bra som den är
 längre inlägg
 mer bilder!
 Tävlingar
 Hiss och diss
 alla alternativ förutom 1:an

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards