ponnynmax

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Alex Eriksson - 5 november 2011 08:44

Idag är det ingen kurs för mig nu är det mammas tur :p och Lina tog med lilla Nalle ^^

Igår fick jag bara vara med i dressyren sen när mamma å dom hoppade red jag och Saga ut :)

Fyfaan vad kul det var! Vi red på stigar där jag har orienterat :p Och sen kom vi ut ur skogen och då var vi typ vid ishallen på en stig brevid barkspåret där har vi sammlat många gånger när vi ska orienterat så set var ganska coolt :p

Och sen så red vi in vid en hopp stig och där fanns några däck som vi bygde upp hinder och sen var det en jätte stor stock som vi hoppade över fler gånger och Max laddade och drog ner huvudet och var busig ^^ Sen red vi på massor stigar hehe :p Gud vad härligt måste göras om någon gång! :D<3

Ska nog rida ut med Fanny idag :)

http://www.youtube.com/watch?v=lHYhErv_fWQ (bra låt!)

Ps. Älskar min nya header!<3

/Alex

(är på bra humör hehe det märks va?)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du kollar på min blogg :)
Jag heter Alex och bor på landet med mina djur.
Här skriver jag lite om mitt hästliv och min ponny Max!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs för att bloggen ska bli bättre?
 Inget den är bra som den är
 längre inlägg
 mer bilder!
 Tävlingar
 Hiss och diss
 alla alternativ förutom 1:an

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards