ponnynmax

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Alex Eriksson - 1 november 2011 18:38

Hallojj! ;)

Idag red Fanny och jag en lång ridtur. Fyfan vad härligt! Första ridturen på länge som var riktig rolig!

Galloppen var typ bäst!? Vardens bästa fart! Inte för fort och inte för långsamt :) (y)

I slutet blev Max pigg :p Igår på hopplektionen hos Lollo var Max pigg och fräsh ;p Mamma hade sagt att Lollo hade

sagt att jag hoppade typ LB :) Asså igår på lektionen :p

Juste vi har klippt Max :) Han har ett M på rumpen :p

Imorn ska ja juh på kurs! Asså sen i fredags har allt varit så jävla bra! Kan det bli bättre eller? Isåfall blir jag chockad :)

Ja jag vet bloggen är ful men jag försöker fixa designen så gott jag kan :) Om någon duktig människa ser detta

så får han/hon gärna göra en header till mig :p

Hej då! :)

/Alex

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du kollar på min blogg :)
Jag heter Alex och bor på landet med mina djur.
Här skriver jag lite om mitt hästliv och min ponny Max!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs för att bloggen ska bli bättre?
 Inget den är bra som den är
 längre inlägg
 mer bilder!
 Tävlingar
 Hiss och diss
 alla alternativ förutom 1:an

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards