ponnynmax

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alex Eriksson - 31 oktober 2011 09:22

Felica flyttade Desmond till ridskolan igår.

Och den roliga saken är......

Fanny flyttade in sin häst hos oss! :D Meja :D

Meja har bott i vårt stall förr men hon har flyttat henne till andra stall och nu vill hon bo här igen för

här är nog bäst ;)

Meja och Orvar (en ponny jag hade) gifte sig x) Hoppas Meja och Max gifter sig haha hästar måste ju också vara

lyckliga :)

Vi ska rida ut mycket och göra roliga saker! Idag ska vi klä ut oss för det är ju Haloween :) Max och jag

är zoombiesar som vanligt ;)

  Gammal bild från i våras tror jag :p

Jag vet inte för Fanny har tagit bilden jag fick den på datan när vi förde över bilder på mig och Max en gång :)


(FANNY OCH JAG ÄR JU GRANNAR OCH VI GÅR I SAMMA KLASS)

Hej dåå! :D

/Alex

Av Alex Eriksson - 30 oktober 2011 09:14

 
Av Alex Eriksson - 29 oktober 2011 09:41

Gårdagen var typ bäst! :D Va med bästa kompisar,kände mig glad,fredag,höstlov,film på spanskan....

Och när jag kom hem så sa mamma att hon skulle provrida en häst som bor i norrtälje. Så syrran, mamma och jag packade lite kläder och åkte till stockholm! :D Så nu sitter jag hos mormor och morfar ;) Mamma, mormor och syrran är hos hästen och mamma provrider. Sen när dom kommer hem sticker vi direkt :)

Hehe snacka om rolig dag igår :p Fasst vi stannade vid mcdonals och sen när vi skulle åka vidare startade inte bilen

-.- Men jag och syrran försökte putta igång den men det gick för långsamt x) Då kom en farbror och hjälpte oss och då funka den! :D Tack så mycket till han :) Idag kanske Maja ska sova hoss mig vi får se när jag kommer hem för jag måste ju rida å massa :) Men hoppas! Så skönt med höstlov! På Onsdag-Fredag ska jag och Max på kurs hos Lollo.

Och jag har en liten rolig sak att berätta men det får ni inte veta nu! ;) Jag lovar att jag ska berätta! :D

Annars har jag nog inte mer att säga :) Jo att jag vaknade för en stund sen och sen åt jag bulla och drack te med Morfar :) Aja Hejhej då! :D

/Alex

Av Alex Eriksson - 25 oktober 2011 17:50

Ny design med temat höst! :D

Inte världens bästa menmen! :)

Inget stall idag mest lat annars inget annat chaaoo! ;)

/Alex

Av Alex Eriksson - 23 oktober 2011 15:46

Glömt att kolla statistiken...


   


Men ni är lite grymma ;)

Av Alex Eriksson - 23 oktober 2011 15:41

Idag fick jag mocka alla boxar för mamma var inte hemma :p

Annars har jag inte gjort så mkt mer :) Jag ska försöka göra ett videoinlägg men när jag försöker ladda upp så dampar den :( Hoppas det funkar! :D

Vi ses!

/Alex

Av Alex Eriksson - 22 oktober 2011 14:33

Igår hade min klass disco :D

Det gick ganska bra förutom att polisen fick komma x)

Men det var för några fulla killar var utanför och bråka :S

Idag ska jag rida hoppas det går och rida ut! Jag har inte ridit sen i måndags! :o

Så tur så tömkörde mamma Max igår :) Han var jätte duktig sa hon :)

Lite om bloggen ;)

Jag tänkte byta design så lite tips skulle aldrig skada :D

Vill ha något snyggt men jag kommer aldrig på något x) Jag får väll kolla runt på bloggar och leta efter insperation(vet inte hur det stavas). :)

Bjuder på en gammal bild ;)

  /Alex

Av Alex Eriksson - 20 oktober 2011 07:19

Sorry att jag inte varit aktiv men du vet läxor och stallet :/

Igår var min klass i kalmar :) Kul var det!

Idag ska jag rida och hoppas det går å rida ut!

Don´t like älgjakt :( då blire padock varje dag.

Ska försöka å göra en videoinlägg till :) hoppas det funkar!

/Alex

Presentation


Hej!
Kul att du kollar på min blogg :)
Jag heter Alex och bor på landet med mina djur.
Här skriver jag lite om mitt hästliv och min ponny Max!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs för att bloggen ska bli bättre?
 Inget den är bra som den är
 längre inlägg
 mer bilder!
 Tävlingar
 Hiss och diss
 alla alternativ förutom 1:an

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards