ponnynmax

Alla inlägg under juli 2011

Av Alex Eriksson - 27 juli 2011 11:27

Sorry!

Jag har som vanligt inte varit aktiv x(

ajajajajajajajaja xP


(Lite om allt möjligt)

Vi är inte klara med padocken men det går att rida där.

Så jag har ridit där med Max. Igår red vi dressyr.

Gud va jobbigt magen bara svider :s Men de är det värtt!

I förrgår hoppade vi! Jätte kul! :D

Och sen löshoppade vi Digger mammas häst :)


(Veckans bästa är.......)

Att jag fyller år imorn!!!!!

Fjooooortizzzz :)

Hoppas jag får måååånga presenter hehe :p

Jo en sak till som är bäst!

På fredag (dagen efter min födelsedag) har jag haft Max i 1 år!!!! :D<33


Älskar dej Max<3


/Alex

Av Alex Eriksson - 16 juli 2011 10:48

Idag ska jag rida en lång runda :)

Mycket gallopp! hehe

Jag vill inte rida själv för de ä ensamt :(

Men om mamma ska med måste vi skritta för Digger har inte ridits på jätte länge för mamma har haft ont i ryggen.

Aja aja aja :/

Jag har sån lust att gå till stallet!

Jag ska BARA ^^.....

/Alex

Av Alex Eriksson - 15 juli 2011 22:05

Ridturen gick super bra!

Han va spänd i början men sen så gick det bra :)

Vi raceade hela tiden! Jag skulle börja trava och han galloperade x)

Han va pigg och glad så imorn ska vi ut på en jätte lång ridtur! :D

/Alex

Av Alex Eriksson - 15 juli 2011 11:47

Gud va seg jag är :p

Igår skulle jag ha ridit men det regna! Jävla piss väder -.-

Så jag ska nog rida idag. Om inte mamma ska rider jag själv.

Haha vi får se om han blir rädd igen xD

Han är ju lixom inte rädd när vi red brevid en motorväg men han är rädd när

vi rider ut i skogen där han har varit ca 10000000 gånger xD

Min lilla prins<3

Jag har lagt ut en bild på bdb (daywiews) När jag hoppar.

Jag gillar inte kommentarer om att min sits och sånt är dåligt.

Det var första gången typ jag hoppa en bana på typ 8 hinder.

:/ Mitt självförtroende (Y)

/Alex

Av Alex Eriksson - 14 juli 2011 20:39

Herregud :p

Ja blogg och blogg hela tiden.

Jag skaffade ju en med två tjejjer men vi har slutat.

Nu ska jag ha en med en annan som jag nästan känner.

Vi ska träffas :) Vi har köpt hennes lilla shettis ^^<3

Men jag blev lite sugen på att blogga så är inne på bloggen igen :)

Nu har jag skaffat omröstning.

Svara! :D

Presentation


Hej!
Kul att du kollar på min blogg :)
Jag heter Alex och bor på landet med mina djur.
Här skriver jag lite om mitt hästliv och min ponny Max!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs för att bloggen ska bli bättre?
 Inget den är bra som den är
 längre inlägg
 mer bilder!
 Tävlingar
 Hiss och diss
 alla alternativ förutom 1:an

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards