ponnynmax

Alla inlägg under maj 2011

Av Alex Eriksson - 27 maj 2011 23:56

Hiss




  


Jag hissar kingsland för att kläderna+grejjerna är extremt snygga! (Y)


Diss




Jag dissar modeskor som ser ut som ridskor. För det är jätte fult och lixom hallå! Jag har dom i stallet inte i stan och skolan!


 

Av Alex Eriksson - 26 maj 2011 19:37

Hej!

Har inte varit i skolan på hela veckan! :o

Måndag-Tisdag: Trött och på natten mådde jag inte bra.

Onsdag: Orskarshamn (tandregeleringen)

Idag: skulle gått men kunde inte bita ihop och kunde inte äta så va tvungen att stanna hemma (hade skit ont)

Yeey ska till skolan imorn. Haha bara två lektioner men endån :P

Har inte ridit i veckan för det va storm och idag skippa vi för mamma va lite trött å somna höhö.


Ska börja ha hiss och diss :)

 

Av Alex Eriksson - 25 maj 2011 15:50

Idag har jag varit i Orskarshamn för att fixa tandställningen.

Flizan hängde med för hon hade också tid där, så hon sov hoss mej inatt :)

Efter tandläkaren handlade vi på Ica Maxi och sen Macdonals! :D

Efter det hade alla affärer öppnat och vi kollade på skolavslutnings klänning.

Jag köpte:

2 behå

1 klänning

2 par tigts

nylonstrumpbyxor

tre linnen

:)

har inte ridit på typ två eller tre dar.

För det är stoorm här :( Blääää!!!

Aja ha det bra!

 

Av Alex Eriksson - 24 maj 2011 18:44

Hej!

Nu har jag skaffat en ny blogg!

Yeeey vad jag gillar bloggplatsen! :D

Enkel och bra!

Ja jag har inte så mycket att skriva men jag hoppas att ni följer bloggen!

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Kul att du kollar på min blogg :)
Jag heter Alex och bor på landet med mina djur.
Här skriver jag lite om mitt hästliv och min ponny Max!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad behövs för att bloggen ska bli bättre?
 Inget den är bra som den är
 längre inlägg
 mer bilder!
 Tävlingar
 Hiss och diss
 alla alternativ förutom 1:an

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards